JeanBanan

Nu har jag tänkt göra ett nytt försök att blogga, haha får se hur det går.

Senaste inlägget så skrev jag ju att han var halt och trodde att det var senan som spökade, men som tur var så var det inte det. Vi åkte in till Hjert och gjorde en hältutredning och tog några röntgen bilder och det visade sig att han hade väldigt tunna sulor på båda fram. Så hovslagaren slog på sulor båda fram och efter det har det inte varit några problem. Underbart!

Så nu är han under igångsättning och det går bra, haha pigg och glad. Jag hoppas att vi snart kan vara där vi var innan han gick på sommarvila.


En bild från innan han blev dålig efter en jobbig dressyr träning.
En bild efter ett jobbigt dressyrpass


Men nu ska jag åka upp till stallet och ta en skogstur.

Kommentarer
Postat av: Klara

trodde inte att det var sant när du sa att du gjort ett inlägg, amazing! taggad inför nationella imorrn?

2010-11-08 @ 18:23:31
URL: http://klaraskrabater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0