Klippa, inte klippa?

Blir lite småsur på mig själv att jag inte klippte Jean för någon månads sen då jag tänkte på det.
Men jag visste inte ifall sulorna skulle hjälpa och jag ville inte ha en klippt häst om han ändå bara skulle gå i hagen. Då skulle jag ha låtit han sätta riktig vinterpäls och skippat täcket.
Men nu så kan han ju ridas och jag vill ha honom klippt, därför att jag vill att han ska kunna torka snabbare. 
Han står ju på lösdrift och dom säger att det ska bli den kallaste vintern på 1000 år (haha, får väl se) så tänkte jag bara spårklippa honom nu isåfall. 
Det får nog bli så att han blir klippt i år, bara se till att jag kan få låna någons klippmaskin annars kan det ju bli lite svårt..
Han får en sån annorlunda färg jämtemot vad han har i vanliga fall så tänkte att jag slänger upp en bild.


Vet inte vilket år det här är men jag gillar dammkornen som är i luften, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0